fredag 19 juli 2013

Nakenchock på Sunlight?

"Män i linne får inte träna på Sunlight" hade någon läst i SN och tipsade mig. Jag tränar på Sunlight. Och är man, det har jag hört av minst en kvinna i närtid. Dessutom tränar jag nästan uteslutande i linne. Ett av mina favvolinnen har jag fått i handen av gymchefen på Sunlight. Det är skönt och sitter snyggt. Dessutom blir det så förbannat varmt med dunjacka inne på gymmet.

Venice beach - jag har en spion på plats. Hon är inte
grön men har gröna ögon.
Ingen har informerat mig om några nya regler och tills det sker så fortsätter jag att träna på Sunlight. Det är ett bra gym, visserligen händer konstigheter ibland, men på det hela taget är det bra. Fast jag har naturligtvis inte kollat alla andra ställen på länge. Kan ju vara läge att vara möjlig kund igen och dessutom kör vi ju igång CrossNature i höst. Allting går.

Om jag inte duger i linne så får jag väl komma i handduk....
Kom nyss hem efter en dryg timme - i linne - och jag körde bra styrka. Vi var nog tjugo pers varav fjorton pojks. Av dessa fjorton snygga hade minst hälften linne så någon grundlag är det nog inte. Jag googlade fram artikeln på nätet och du kan läsa själv här.

Valfri klädsel är ok i min värld. Förstafemman på bild....
Dag tre har annars varit bra med en hel del jobb och lite cyber på slutet med min kontakt på Venice Beach. Där får de minsann träna lite som de vill! Både pojkar och flickor. Och skulle det nu bli fel på Sunlight så är det ju bara att stoppa autogirot efter tre och ett halvt år som kund och kolla runt. "Men så dumma är de nog inte, vi är rätt många män som pyntar tretusen om året....". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar